Точная статистика по кампаниям

Используйте данные, чтобы принимать обоснованные маркетинговые решения при работе с AdWords и App Attribution Partner. Мы поможем вам проанализировать эффективность вашей кампании для приложений.

НАЙТИ ПАРТНЕРА

Значок партнера

Значок программы App Attribution Partner подтверждает, что вы работаете с компанией, которая обязуется предоставлять вам все необходимые отчеты.

Рекомендуем попробовать Firebase

Firebase

Firebase – платформа для работы с мобильными приложениями, которая фактически представляет собой набор отдельных функций. С ее помощью вы можете собирать данные о пользователях, создавать и анализировать аудитории, разрабатывать для них персонализированный контент, а также рассылать оповещения. 

Отзывы рекламодателей

“The AdWords / 3rd Party conversion tracking beta has helped us speed up the creation of new campaigns and track them more accurately. Additionally, we now have more granularity and data that we did not have before, as we can see a breakout of installs by network within our Universal App Campaigns. We're excited to see Google continue to push forward more accurate tracking with 3P partners, allowing us to scale more efficiently."

David Rose
Director of Marketing, Pocket Gems

“Data accuracy is one of the core things that we care about at Souq.com. The new integration with AdWords and our attribution provider helps us to measure campaigns consistently and now only takes two simple steps to set up. The App Attribution Partner program with Google is a very good way to standardize advertising data and measurement in the mobile apps ecosystem.”

Abdelaziz Mohammed
Regional Head of Digital marketing, Souq.com